luni, 20 iunie 2011

Scrisoare deschisa kominternistilor de la ""Evenimentul Zilei""


         Doamnelor si domnilor agenti ai eternului nostru ocupant,

         Am fost informati de domnul lt.col. (r) Marin NEACSU de la Filiala 1 Craiova a SCMD si de catre alti membri de sindicat considerati de dvs. adversari ai conducerii sindicatului, ca le-ati solicitat sa-si puna numele pe un material infamant, pregatit de dvs. dupa tipicul laboratoarelor rosii de pe ruta Moscova - Kiev-Tiraspol - Chisinau - Cotroceni, material “incriminatoriu” la adresa subsemnatului si a col. (r) Valeriu Pricina. Acesta ar urma sa apara maine, 21.06.2011 in fituica dvs.
Daca nu este adevarat, ne cerem scuze pentru dezinformare, daca este adevarat…
         Desi ne-am putea justifica aratand ca nici eu nici alti lideri ai SCMD nu am utilizat in interes personal un leu din banii sindicatului, ca nu avem veleitati politice, ca nu ne-a cumparat nimeni si ca aversitatea noastra fata de puterea  portocalie se datoreaza exclusiv tiraniei si actelor de tradare ale acesteia, prefer sa va transmit, in nume personal, ca ma lasa rece toate abjectiile dvs. ca la o adica m-as putea declara vinovat de tot ceea ce imi puneti in carca, plus de asasinarea fratilor Kennedy, fara ca aceasta sa schimbe cu ceva fondul problemei: stapanii dvs., cu complicitatea unor jeguri media, distrug sistematic Romania !
         Considerand ca oricum nu va mai citeste nimeni, imi iau permisiunea sa nu va salut,

PRESEDINTELE SCMD,
Col. (r) dr. Mircea DOGARU

Va prezentam noua armata PDL + UNPR sau cum uniforma si gradele Armatei Romane cad in derizoriu ...

Protestul de la ANAF