marți, 13 decembrie 2011

In sfarsit, Basescu....

Ura! Ura! Ura !
Băsescu şi ADEVĂRUL
(M-am reîntors cu PAMFLETUL!)

Fraţilor, cumnaţilor şi dragilor pretini ! După o lungă (şi nu prea grea) tăcere mediatică, iacătă că (vă place cacofonia ?) am reapărut cu acest articolaş pamfletaş subtil, tiptil. Chiar dacă trecu ceva vreme de când nu ne-am mai distrat împreună, mi-am zis (în barbă) că iaste timpul de un pamflet cochet şi indiscret. Mi-am adus aminte că, în sfârşit, pentru prima dată şi întâia oară în propria lui viaţă, individuală şi colectivă, individul care este (de la Vanghelie cetire !), care va să dzică, adică ăla care ar fi preşedintele României, (că al meu nu este, neam ! – era să zic, nem !), Băsescu, că cică aşa l-ar chema (că de strigat ştiu că îl strigă „Ieşi Afară, Javră Ordinară”), adică individul despre care făcui zicere până mai acu, a spus, aşadar, prima oară în viaţa lui UN MARE ADEVĂR !
Fraţilor, cumnaţilor şi stimabililor ! Daţi-mi voie să îl citez cu propriile lui vorbe, cu propriile lui cuvinte, ca să nu se dzică, vezi Doamne, că eu l-aş răstălmăci ! Cunoscând, mai ales, faptul că mie îmi este drag, de nu mai pot de dragul lui, îmi e aşa de drag să-l văd după gratii şi să i se plătească un salariu de 450 lei cu care să nu-şi poată cumpăra nici trei pâini ! - împreună cu toată gaşca lui de boccii, blăgeni, fluturaşi, cocoşi şi alte orătănii. Hai să nu vă mai ţin în suspans şi să vă povestesc despre ce vorbe vorbite şi adevărate este vorba. Aşadar, apare individul la televiziunea lui proprie, individuală şi mai mult privată (de-aia din fundul grădinii de la ţară), aşadar una din televiziunile plătite din bani publici, (că de-aia e privata lui proprie, personală şi individuală !) şi hăhăieşte cu hăhăitul lui prea celebru: „După mine, (adică imediat după el !) Senatul este cea mai compromisă instituţie !” Aşa e băi stimabile ! Gura păcătosului, adevăr grăieşte – zice un vechi proverb ! După tine, cel mai compromis om-instituţie din România, urmează Parlamentul. Adicătelea Senatul, mai precis. Mai încolo urmează Camera Deputaţilor – aia cu numărătoarea numărată la mai mult de cinşpe mâini (curat murdare !). Şi abia pe locul patru ar urma instituţia aia care, cică e condusă de unul mic, mare cosaş şi mic prim ministru , da’ de fapt şi mai puţin de drept, e condusă tot de individul care a spus, pentru prima oară în viaţa lui, un adevăr !
Probăseştii, că sunt şi din ăştia destui, (cam şapte la sută din totalul populaţiei cu drept de vot) or să-mi reproşeze că cum (sigur vă plac cacofoniile !) de îl fac pe Băse mincinos ! Mai întâi şi mai de toate, fraţilor şi cumnaţilor, e o greşeală fundamentală: pe Băsescu nu l-am făcut eu ! Să fie clar ! Iar în ceea ce priveşte chestia aia cu ADEVĂRUL ŞI MINCIUNA, ÎI ROG PE ACEŞTI PROBĂSEŞTI SĂ-MI ARATE UN SINGUR ADEVĂR SPUS DE ACEST INDIVID DE CÂND ESTE ÎN POLITICĂ ! N-a zis el că n-a fost informator al Secu şi în realitate nu ar fi putut NICIODATĂ să fie reprezentantul României la Anvers dacă nu ar fi dat cu subsemnatul la Secu? N-a spus el că n-a lovit nici-un copil, dar prins cu mâţa în sac
s-a văzut şi din satelit cum l-a pocnit pe puşti ? N-a spus el într-o miercuri că nu vor scădea salarii le şi pensiile, iar joi au scăzut şi pensii şi salarii ? N-a spus el că România nu se va împrumuta niciodată cât timp este el prezident ? Rezultatul ? România s-a îndatorat cum nu s-a îndatorat niciodată în întreaga ei existenţă !
Vreţi să mai continui ? Totuşi, să dăm Cezarului ce e al Cezarului: Băse a spus un adevăr încât îi vine să se ia cu mâinile ….de păr ! Iată de ce, vă propun, fraţilor şi cumnaţilor, să mai strângem o taxă pentru a ridica o statuie: statuia celui mai mare mincinos din Istoria României care a avut curajul şi a spus un mare adevăr: „Eu sunt ÎNTÂIUL, cel mai COMPROMIS din România !”

Dorin Filip

Va prezentam noua armata PDL + UNPR sau cum uniforma si gradele Armatei Romane cad in derizoriu ...

Protestul de la ANAF