joi, 9 septembrie 2010

Catre pensionarii militari (de azi si de maine) si societatea civila

PENSIA MILITARA UN DREPT CONSTITUTIONAL
SA SPUNEM UN  NU  HOTARAT  SAMAVOLNICIEI.

Noi militarii ne-am castigat dreptul la o pensie militara DECENTA si nu “NESIMTITA”, in poligoane, la “munci” industriale, agricole, in constructii, in teatrele de operatii din BOSNIA, IRAK, AFGANISTAN…
Am dat jertfa suprema pretudindeni.
Am fost pe ”metereze”  in ’89 cand se  striga….”ARMATA E CU NOI”!
Am dus ROMANIA in NATO si, ulterior, ca o consecinta in U.E..
Am invatat si ne-am instruit o viata.
Am muncit o viata.
Am spus mereu ”am inteles”.
Acum NU MAI VREM SA INTELEGEM.
Si nu ca urmare a lipsei de pricepere ci pentru ca tot ce se preconizeaza a se lua (vezi FURA) de la noi, va merge catre “alesii neamului”.
Toti  politicienii de dupa ’89 si cel mai vocal dintre ei ”domnul” BASESCU,  temporar si, intamplator, locatar al Palatului Cotroceni, vorbesc despre caderea regimului comunist si a presedintelui ales in 1989, ca despre un fenomen pe deplin DEMOCRATIC.
Acel regim si acel presedinte a/au cazut deoarece nu au gasit solutii pentru iesirea ROMANIEI din CRIZA.
O noua CRIZA a lovit, deopotriva, lumea si poporul roman.
”COMANDANTII” de azi, care carmuiesc nava ROMANIA , nu au solutii si, precum in anii de dinainte de ’89, cauta doar vinovatii.
I-au gasit in randurile noastre: pensionarii militari ai poporului roman.
Noi suntem la fel…..”CU VOI”… ca si in ’89.
Ei nu au fost si nu sunt cu noi: POPORUL ROMAN.
La fel de democratica  ar fi si caderea actualului regim si a oricarui regim care cauta VINOVATII si nu SOLUTII.
Nu noi militarii si, simplul cetatean, suntem VINOVATI de starea natiunii, ci prostul MANAGEMENT al DESTINULUI ROMANIEI.
Astazi, mai mult ca oricand, sa lasam teoria…”legile sunt incalcate”, ”legislatia europeana prevede…”…..
Nu ne ajuta la nimic sa ne plangem de mila, sa peroram ”nu avem ce face…”.
Basescu, Boc si compania nu dau doi bani pe CONSTITUTIE si pe POPORUL ROMAN.
Am invatat o lectie – un regim care este antipopular poate si trebuie sa cada.
Suntem mai intelepti acum decat in ’89.
Suntem europeni si avem parghii si drepturi democratice pentru a contesta orice regim.
De ziua ARMATEI ROMANE sa iesim, legal, in strada si sa dam un VOT DE BLAM acestui regim antipopular.
Sa ramanem in strada pana cand EI nu NOI se ..”vor cere afara”.
Acum sa cerem romanilor  - ”romani fiti cu noi !” – si noi suntem ca voi.
Ceea ce fura de la noi nu se va regasi in salariile, pensiile voastre a celor multi si napastuiti.
Totul se va regasi in vilele ”amarate” de la Snagov, Corbeanca si de aiurea, in bolizii soselelor, ce ne omoara fara mila chiar si pe trecerea de pietoni,… in vacantele lor exotice.
Pentru ce am muncit si invatat noi oare???!!!
Pentru ce am murit in DECEMBRIE ’89 si, mai apoi, in teatrele de operatii???!!!
Acum, mai mult ca oricand, trebuie sa ne decidem soarta pentru ca EA(SOARTA) ESTE A NOASTRA.
In 25 OCTOMBRIE sa ne sarbatorim ZIUA ARMATEI, ca odinioara, ”prin munca”.
O munca migaloasa, dar cu un obiectiv precis: SCHIMBAREA DEMOCRATICA A UNUI REGIM ”TICALOSIT”.

Colonel(r) Virgil APOSTOL

Va prezentam noua armata PDL + UNPR sau cum uniforma si gradele Armatei Romane cad in derizoriu ...

Protestul de la ANAF