joi, 27 ianuarie 2011

Apel disperat


Am onoarea sa ma prezint, sunt Lt.Col.rez.prof.dr.ing. Tabacu Constantin din Craiova.
Datorita faptului ca nu s-a dat curs rapoartelor si audientelor mele la toate esaloanele de a ramane in activitate, pentru ca am luat atitudine fata de faptele de coruptie, am fost obstructionat, marginalizat si indepartat din randul cadrelor active ale armatei.
Doream sa ajung general, dar pentru ca m-am opus si acestor disponibilizari fortate prin lichidarea unor mari unitati si unitati, cum a fost falimentat si distrus tot ce a fost bun in tara noastra, si eu am fost restucturat mai mult fortat din Armata in anul 2002 cu toate ca unitatea mea unde fusesem mutat nu s-a restructurat. La toate acestea s-a mai adaugat si atitudinea pe care am avut-o fata de coruptie, nepotism distrugere si instrainare de tehnica  militara pentru falimentare, fapt ce m-au determinat sa sesizez toate esaloanele de la unitate, marea unitate, comandament, minister, parlament, presedintie.
Pentru toate acestea mi-au fost diminuate si unele drepturi privind pensia pentru care a trebuit sa ma judec ani de zile si sa mi le obtin in instanta.
Nu sunt revolutionar cu toate ca in anul 1989-1990 am fost singurul ofiter trimis din Craiova cu tehnica auto in Bucuresti pentru aprovizionarea capitalei, am refuzat sa iau cu mine arma din dotare, asa cum am refuzat sa iau parte la masurile aberante privind constituirea unor grupe de interventie in unitate pentru minerii de la Cozia, pentru care am fost pedepsit, eu avand 2 cumnati mineri si ma trag din aceeasi zona.
Pentru toate acestea am fost pedepsit si pentru faptele bune cand doream sa semaforizez Aerodromul din Craiova pe cont propiu pentru a preintimpina accidentele, asa cum a fost si accidentul din 1997 ce s-a soldat cu16 morti si 2 raniti, colegi ai nosti. Atunci toti mi-au dat dreptate si au recunoscut ca daca nu eram obstructionat si duceam la indeplinire aceasta poate nu mai avea loc si acest eveniment tragic.
Nu doresc sa vorbesc foarte mult despre toate acestea pentru ca am luat atitudine fata de coruptie si ilegaliti, am fost judecat, neavansat si pedepsit si fortat sa plec din armata cu unele drepturi banesti privind pensia diminuata pe care a trebuit sa le obtin in instanta dupa ce m-am judecat ani de zile. 
            De la o pensie de 2800 RON             am ajuns acum cu recalcularea pensiilor la o valoare de 1502 RON, la o vechime de 35 de ani cu grupele de munca, in conditiile in care eu aveam o Decizie irevocabila obtinuta in instanta nr 2514, dosar nr 2446/CM a Curtii de Apel Craiova. De la iesirea la pensie eu am mai acumulat 6 ani vechime in munca ca profesor pentru care am trimis adeverinte alaturi de fisa de grupele de munca din armata, unde imi lipsesc intentionat unele perioade.
Arat ca pensia mea trebuia sa ramana aceeasi conform deciziei irevocabile, fiind lucru judecat si eventual putea sa mai creasca datorita anilor pe care i-am lucrat ulterior ca profesor, la care am trimis adeverinta si nu sa scada cum s-a procedat acum in cazul meu. De la iesirea la pensie am dat examen in fiecare an in invatamant pentru un post, fiind licentiat in mai multe domenii, avand si titlul de doctor, am lucrat o perioada ca profesor suplinitor, dupa care m-am titularizat la o concurenta de zeci de candidati pe un loc.
In anul 2009, desi eram titular si aveam un contract individual de munca, a trebuit sa plec din invatamant datorita legii 329/2009, o lege aberanta privind cumulul pensiei cu salariul, lege ce imi interzice dreptul la munca.
In prezent, la casa parinteasca din comuna Runcu judetul Gorj, de unde ma trag, atat mie cat si altor consateni ne este furata proprietatea de catre interlopi ajutati din spate de magistrati si politicienii care ne conduc.
Acum ma intreb si va intreb si pe dvs in ce tara traim si pentru ce traim, cat trebuie sa ii mai suportam pe cei care ne conduc si ne dau lectii de morala din cele mai inalte pozitii ale statului roman, ne infometeaza, ne dau afara din serviciu in timp ce ne cresc datoriile, ne sunt diminuate pensiile, ne este furata proprietatea, sa devenim slugi in propria tara, iar institutiile statului nu ne mai reprezinta, ne sunt crescute datoriile fara voia noastra prin imprumuturile ce le fac, mi se fura statutul de militar, practic ne este distrus prezentul si ni se ucide viitorul noua si copiilor noastru.
In speranta ca vom schimba aceasta conducere ce a devenit nociva societatii noastre, va rog sa contati si pe actiunile mele ce reprezinta un apel disperat ce doresc sa-l cunoasteti si sa-l mediatizati.

Data : 25.01.2011                                                           Cu respect,
                                                                                                      Lt.Col.rez.prof.dr.ing. Constantin Tabacu

Va prezentam noua armata PDL + UNPR sau cum uniforma si gradele Armatei Romane cad in derizoriu ...

Protestul de la ANAF